آخرین اخبار

حضور پرشور سی‌سختی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن+تصویر و فیلم

مردم همیشه در صحنه شهر سی سخت در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن حضور گسترده ای داشتند.

اشتراک گذاری
22 بهمن 1402
کد مطلب : 11810

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۲درسی سخت با حضور پرشور مردم و دانش آموزان و باحضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،امام جمعه سی سخت، فرمانداردنا، دادستان دنا، فرمانده سپاه ناحیه دنا، فرمانده انتظامی دنا و اعضای شورای اداری با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

حجت الاسلام خرم روز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: دشمن فکر می کند جوانانی که در سن ۱۵تا ۳۰سالگی در جبهه های حق علیه باطل بودند الان نگهبان این انقلاب نخواهند بودکه باید گفت دشمنان انقلاب سخت در اشتباه هستند و مردم ما تا آخرین لحظه پای انقلاب و امام انقلاب خواهند ایستاد.

وی گفت: زمان شناسی مردم و دشمن شناسی مردم با همه سلایق و گرایش ها در این حضورها پیام حضور است که نشان دهنده انسجام و وحدت مردم و انقلاب است.

خرم روز اظهار داشت: مردم ما با مشکلات زیاد اقتصادی روبه رو هستند ولی در مقابل دشمنان سکوت نخواهند کرد و پای نظام خود هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: دشمن در فضاهای مجازی در حال فریب جوانان ما هستند تا دیدشان را به انقلاب و امام انقلاب و نظام کمرنگ تر کنند که دشمن باید بداند ما تاآخرین قطره خون خود از نظام و امام انقلاب دفاع خواهیم کرد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =